موسسه فرهنگی آموزشی خلیج فارس (همایشکده) با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همینطور مجوز از سازمان فنی و حرفه ای و مجوز فعالیت در مناطق آزاد مشغول فعالیت است. جهت مشاهده مجوزهای رسمی موسسه اینجا کلیک کنید. مجوزهای موسسه

پس از ثبت نام در دوره های آموزشی موسسه خلیج فارس 3 مدرک (گواهینامه ملی یا بین المللی به زبان فارسی – گواهینامه لاتین – گواهینامه آموزشگاه فنی و حرفه ای) به ایمیل کاربر ارسال خواهد شد.

با توجه به اینکه گواهینامه های موسسه فرهنگی آموزشی خلیج فارس در رده ملی و بین المللی قرار میگیرند، دانشجویان، اساتید، مربیان، کارآموزان، کارجویان و… میتوانند از این مدارک در دانشگاه های داخل و خارج از کشور، ادارات و سازمان های داخلی و خارجی جهت تقویت رزومه، پذیرش و قبولی، ارتقای رتبه و… استفاده نمایند.

بله. گواهینامه های شرکت کنندگان از قسمت استعلام گواهینامه و با وارد کردن کد اصالت درج شده روی گواهینامه توسط اشخاص و سازمان ها قابل بررسی و راستی آزمایی میباشد.

ثبت نام در تمامی دوره های آموزشی موسسه فرهنگی خلیج فارس به صورت مجازی میباشد. و با توجه به مجوزهای رسمی این موسسه هیچ تفاوتی بین شرکت کنندگان حضوری و مجازی وجود ندارد و اعتبار گواهینامه های دریافتی یکسان است.

اگر به دنبال دوره ی آموزشی هستید که در لیست دوره های موسسه خلیج فارس وجود ندارد عنوان دوره مد نظرتان را به همکاران ما از طریق تلگرام و یا ایمیل ارسال کنید. اگر موسسه طبق مجوزات دریافتی امکان اضافه کردن این دوره را داشته باشد آن را در لیست دوره ها اضافه خواهد کرد.

تماس با ما

قبل از ارسال پیام بخش سوالات متداول را مطالعه نمایید.
(ساعات پاسخگویی تلفنی : 8 الی 18)

فرم تماس

راه های ارتباطی